söndag 15 juli 2012

Måste börja få lite mer focus på min träning, eller eg mitt liv helt enkelt. Fick tipset av en kompis att göra listor vad som behövs göras samt hur man ska göra.
Måste nog dela upp allt i flera olika grupper; långtidsprojekt, enkla projekt, huset, trädgården, barnen. träning, hundarna och snart kommer ju skolarbete oxå... Kanske borde jag ha en lista som heter JAG oxå, jag tar liksom ingen hänsyn till mig själv, allt annat går ju före... Mina vänner påtalar ofta att jag borde ta tid för mig oxå så det är kanske läge för att göra det, troligen hinner man mycket mer om man månar om sig sj.
Har precis börjat äta enligt LCHF, eller eg äter jag som vanligt men helt utan kolhydrater, har lagt till två proteinshakes/dag dock. Om ett dygn har jag ätit i två veckor o jag misstänker att jag troligen har gått ner då 4-5 kg, ska försöka gå ner ytterligare 6-8 kg, håll tummarna för att jag ska lyckas. Guuud så snabb jag kommer bli i löpningen då!! *not*
Min plan till veckan är att bli klar m panelen och få upp alla lister, måla panelen och tapetsera. Sen är köket äntligen klart!!
Längre projekt får bli: målning av det vita på huset, det röda på södersidan på huset, rensa en amssa i trädgården o i hundgårdarna.
Hundarna måste börja tränas, Geisha ska omplaceras och de ska badas o fönas.
Nä kommer inte på mer nu, får bli mer en annan dag...

Inga kommentarer: