fredag 13 juli 2012

Hahahaha, en kul dag!

Idag har jag verkligen haft kul! Vi har varit ute o gått på frykenleden och det kan jag lova var en väldigt speciell grej. Stigen var en bäck eller helt obefintlig, vi fick ömsom vada, simma, klättra eller krypa fram. Eller iaf där man kunde antyda till en stig, sen var d ju den biten som man bara hade ledmarkeringarna... När vi hade gått i kanske 2,5-3 timmar inser jag att nu är d nog läge att avsluta vandringen på mitt sällskap började vekna, skulle visa sig på styva linan men allt gick långsammare o långsammare så vi genade ut till vägen o tog vägen tillbaka till bilen. Precis när vi nådde bilen så öste regnet ner. Mitt planerade busaktivitet fick vänta tills en annan gång :-/ Vi tog bilen för att finna ett mysigt ställe vi kunde äta lunchen på men vart vi än kom så kom regnet så till sist hamnade vi på vår altan.
Men kul hade vi trots allt!!

Inga kommentarer: