tisdag 24 juli 2012

En mycket bra dag som fått tankarna att spinna...

Ibl förstår jag inte mig sj, när allt känns riktigt bra så blir allt bara i kaos, jag är rädd, förstår inte det som händer omkring mig, vill bara i ren panik sticka...
Inget har hänt eller eg så är livet riktigt bra just nu. Tror att jag reagerar så här för jag inte är van när jag har flyt, när allt varit bra tidigare o jag slappnar av så är det något som händer och tvingat mig att kämpa mig upp till ytan igen.
Just nu jobbar jag m tankarna, att intala mig sj att leva här och nu, inte förvänta mig det värsta för då kommer det bli så... Jag ska tänka mig en lycklig framtid hur den än ser ut, om jag lever med någon, om jag är själv, inget spelar eg någon roll bara man mår bra och är lycklig! Ja just så ska jag tänka. Spelar ingen roll om det blir så eller inte för faller jag så får jag lite skrubbade knän/armbågar, reser mig upp, baddar såren, de läker och jag går vidare, lite mer världsvan, lite mer erfaren!
Ja precis just så ska jag tänka!

Inga kommentarer: