torsdag 13 november 2008

Hur man hanterar tenta-ångest del 2.

Idag har jag ägnat hela förmiddagen åt att plugga till tentan o jag inser att på tentan kommer jag kunna säga precis vilken sida i boken svaret står, hur bilden/figuren/tabellen ser ut och hur texten är uppbyggd MEN inte vad själva svaret är eller vad texten säger?? Jag fattar inte hur detta ska gå... Nu är det snart bara 1½ dygn kvar innan jag ska kunna allt som rinnande vatten, det kommer aldrig gå!!
I morgon så har jag inga schemalagda lektioner så det blir hemmaplugg hela dagen, jag vet inte vad jag ska lära mig mer men lite ska jag fräscha upp tror jag. Idag har jag bara lite mer kvar att göra så det är bara uppfräschning i mrg och på lördag mrg, *puh*
Så j-vla ont i magen jag har oxå, hur nervig som helst... Just nu vill jag bara att det ska vara lördag em!!

Tills nästa gång... Plaska lugnt i regnet o blötan *~*

Inga kommentarer: