måndag 10 november 2008

Helgen...

Jag gör inte annat än pluggar nu känns det som me4n igår tog det bara stopp. Jag hade världens läge att verkligen få saker gjort men , icke! Fredrik sov länge i går då han hade en kompis hos sig som sov över oc hde blev sena i säng. Rasmus var på träningsläger hela dagen och Maths åkte till Jönköping i fredags med sitt lag på cup. Men trots det så kom jag knappt ur soffan på hela dagen. Jag städade hundgårdar och lagade mat. Det var min prestation på en hel dag!! Till mitt försvar måste jag säga att jag har pluggat väldigt bra och intensivt resten av veckan... Kanske är en dag av ingenting så farligt...
Nu är det bara 5 dagar kvar innan min avgörande tenta och jag har så ont i magen att det inte går att beskriva. Men det är inget annat att göra än att kröka på nacken o ta i lite mer...
Ibland känns det som jag inte har något liv. Men lite positivt; idag ska jag och Maths ut o springa, det ser jag verkligen fram emot. Förra veckan blev det bara en tur men den här ska det bli minst två!
Nästa vecka ska jag köra hundarna igen, dvs om alla har tillfrisknat, nu är ju tom katterna förkylda. Ja, men det kan ju iaf inte kommit lägligare med tanke på att jag eg inte har tid att köra dem nu innan den här tentan.

*ciao*

Inga kommentarer: