tisdag 19 augusti 2008

Idag är första dagen på mitt nya liv...(eg var det igår, men, men man får inte va petig)

Idag har jag sprungit o gått 5 km på SISU!! Jag är så stolt över mig själv. Mats har börjat löpträna och efter ha hållit på i 2 månader så har han gått ner 10 kg. Jag är både stolt och avundsjuk på honom. Så jag var tvungen att göra något...
Igår åkte jag inlines med stavar o idag så sprang jag. Hundarna var med och jag tror nästan de var lika trötta som mig. Mats hade Mani så han fick sig en omgång på 7,5 km istället men det mår han bara bra av.
Det är så härligt med ny starter, jag har som målsättning att minst springa 3 dgr/ vecka. Jag vill ju inte ha det så här så det är bara att sätta igång o nu har jag startat iaf!!
God Natt alla där ute... Nu ska de fyrbenta bestarna ha mat! Ha det!!
Jo, jag glömde... Garp har blivit pappa till 5 små underverk i norge! Hoppas allt går bra med de små!

Inga kommentarer: