torsdag 21 augusti 2008

Fortsättning följer...

Ja, idag gjorde jag min andra löp tur. Jag trodde verkligen att jag skulle vara hur stel som helst och att det skulle bli skitjobbigt men inte alls. Det gick långt över förväntan, jag sprang nästan dubbelt så mkt som förra gången och allt flöt hur bra som helst. Det var bara Garp som hade väldigt svårt att anpassa sig till min takt idag. Det hade han inte sist. Jag tror Mats ska få ta honom nästa gång så han får sträcka ut lite mer. Han har klara de här turerna väldigt bra, det är ju ganska sansat och lugnt tempo jag håller och han har inte visat någon hälta så jag håller tummarna för att det ska gå bra. Men är det någon som vet om någon naprapat/kiropraktor
för hundar så får ni gärna höra av er.
Nu blir det inget mer springa denna veckan för jag ska på arbetshelg med SPHK, då blir det nog fullt upp hela helgen...
Sov gott och simma lugnt

2 kommentarer:

Anonym sa...

om du låter bli vinet på fredag kväll, kan du ut o springa då när alla andra dricker vin... *hihi* vet vad jag skulle valt! ;-)

Unknown sa...

Nja, inte blir det en massa vin lr annan alkohol heller för den delen. Det finns nog med detaljer att ta pp o diskutera utan influens av alkohol...