fredag 13 juni 2008

Skolavslutning...

Ja, då var denna avslutningsdag färdig. Fredrik gick ur 6an och Rasmus 4an. Jag har nog väldigt svårt att förstå att mina barn är så stora; Hur kan jag ha så stora barn? Jag är ju inte gammal?
Lite orolig är jag oxå, Fredrik ska ju börja sjuan i höst och jag minns hur härjig jag var i den åldern. Jag önskar honom inget av det. Hoppas han inte blir intresserad av det så jag kan vara lugn...
Idag har vi i alla fall varit på två avslutningsuppträdande i kyrkan, ett avslutningsfika för Rasmus och så hade vi bjudit hit alla i Fredrik klass för att grilla, spea fotboll och brännboll. Det var inte så många vuxna som kom men mer barn, förlåt, ungdomar än jag trodde. Vi hade det väldigt trevligt. Mitt ena brorsbarn, Alice, kom ju till barnens avslutning. Det var kul. Ja, tillsammans med min mamma så klart.
Hundarna är färdiga för i mrg. Jag badade båda igår, borstade Mani sent igår kväll och Geisha tog jag alldeles nyss. Allt fit for fight för imorgon... Nu ska jag njuta av stillheten för snart är den slut.
Låt sommarlovet starta!!

Inga kommentarer: