torsdag 19 juni 2008

Garp ska bli pappa!!

Garp ska bli pappa!!
Teslin har varit här med husse Jens Toldnaes medan matte Torild Kveldsvik jobbade. Mötet kunde ju bara gå på ett sätt. Kärlek uppstod så nu hoppas vi på fina valpar om 9 veckor. Men med så fina och trevlig föräldrar så kan det ju inte bli annat än underbara små...

Hela helgen ska jag jobba men jag ska överraska Mats, Fredrik och Mats föräldrar med lite mysig midsommar mat... Hoppas de får en bra midsommar trots att jag inte är hemma, de kanske tycker det blir underbart med lite vila från mig
Rasmus ska fira midsommar med mina föräldrar i Råbäcken utanför Mora. Ni kommer få det så mysigt!!
Nu blir det natten och vila... I morgon ska jag städa, laga mat och vika tvätten, INNAN jag åker till jobbet... Det tar aldrig slut men det är lite av charmen.
Jo jag pratade med Agneta som har Arvid. De kommer till Ransäter!! Det ska bli så kul!
Jag hoppas på en uppfödargrupp där och det verkar som jag får det
Ha en glad midsommar nu allihop!!

Inga kommentarer: