tisdag 10 juni 2008

När ska det bli ordning och reda?

Ibland känns det som man borde vara fyra, fem personer men det är bara att bita ihop.

Idag har jag iaf pratat det sista med Ronja inför Alvas flytt på torsdag. Allt känns väldigt bra faktiskt och Alva trivs väldigt bra med henne. De ska följa med till Ransäter på utställning.

Jag pratade med Leila igår och hon, Annika och Marie kommer hit då oxå så då måste jag åka dit känner jag.

Till helgen ska jag och Christina till Avesta på utställning. Det ska bli så skönt, det är bara att hoppas att det blir bra väder, alltså inte för varmt och inget regn;)

Nu har jag iaf gjort klart allt för denna termin i skolan. Förutsatt jag blir godkänd på alla tentor då men det hoppas jag allt på annars blir det en tuff höst.

Nu ska jag göra iordning mig för jobbet för det måste man göra oxå:p

Inga kommentarer: