lördag 24 augusti 2013

I bland blir jag bara så trött...

I bland blir jag bara så trött på mig själv, jag spinner in på en sak och ger det liksom inte chans att se vad det eg är. 
Men nu har jag bestämt mig för att ta dagen som det kommer och flyta med strömmen. Eller iaf försöka göra det och jobba hårt för att göra det. 
Sänka kraven på mig själv och göra mitt bästa att beta av sak för sak. Jag måste inte bli klar med allt på en gång utan var sak har som tid. 
Ett rum i taget och jag gör det för min skull. 
Ambitionen finns där, jag ska ha det här som min uppgift ett tag framöver. Som tur är så har jag lite mer ledigt så jag kanske hinner med lite mer. 
Har lite som jag ska kolla upp hemma sen kanske jag faktiskt kan fixa en sak, blir lite av en överraskning tänkte jag... 
Men innan jag gör detta så måste jag åka till tippen plus flytta en hylla ut i garaget. Är någon frivillig att hjälpa mig bära ut den så skulle jag vara oändligt tacksam!!

Inga kommentarer: