lördag 3 augusti 2013

Bryter mot mig själv...

Äsch måste bara göra ett snabbt inlägg. Fick en sån enorm längtan efter att åka till nåt fjäll, vandra o tälta! Vore helt underbart! Kanske ska jag börja planera in en resa i september... Har tyvärr ingen som vill eller kan hänga på men va f*n, är ju knappast beroende av folk runt mig hela tiden. 
Att bara sticka iväg m hundarna 3-4 dgr, gå lagom sträcka som känns bra just den dan o njuta av livet och tystnaden! Tält, sovsäck o mat med, minimalt m resten. Doggsen får bära sitt. Ja men what the f*ck, jag gör det!! Ska kolla in lämplig helg bara...
Har förresten börjat träna igen, två pass denna veckan, ett till i mrg. Ingen känning alls av ärret o kan köra för fullt. Däremot har jag bestämt mig för att göra ett uppehåll m styrketräningen en månad till. Ska fokusera på låg o hög cardio tills dess. Ska köra cykelvasan mot alla odds samt har bestämt mig för att springa tjurruset som förberedelse för lidingöloppet. Helt underbart att må så bra så kort efter operation!! Se mer om det på www.ripped.se 

Inga kommentarer: