torsdag 1 januari 2009

Första dagen på ett helt nytt år!!!

Ja, idag är det starten på ett helt nytt år. Hoppas det här året blir betydligt lugnare oh mer harmonisk för alla.
Vi firade ut det gamla året och in det nya hos våra grannar på gatan brevid. Gissa om det var skönt att komma hemifrån, att slippa vistas i all röra under några timmar och slippa löptikar och knäppa hanar... Tack Jerry och Petra för god mat och trevligt sällskap samt god underhållning av barnen. Vi hade det verkligen perfekt!
I morse vaknade jag av att grönlandehundarna lät så, det visade sig att Starke hade smitit ur sin hundgård och sprang omkring på tomten. Fy vad jag är trött på krångel.
Hundarna inne är bara knäppa och jobbiga. Just nu skulle jag vilja ha dubbelt så stort hus med dörrar på alla rum så jag slapp alla grindar och fiffel med hundar fram och tillbaka.
Ja, ja. Idag hoppas jag att vi blir klara med Rasmus rum iaf så jag slipper ha det så här hela helgen. Han ska ju iväg på cup med sitt lag och lämnar mig med allt...
Ha ett helt underbart nytt år och jag önskar alla lycka och välgång...

Inga kommentarer: