söndag 21 december 2008

En bra helg...

Ja vi har haft det bra i helgen. I går var vi med Rasmus till Karlskoga på cup och vi såg den första matchen där. De vann. De följande matcherna hann vi inte se för vi skulle ju på FBKs julbord. Rasmus lag kom trea i cupen men spelade så sent att de inte var hemma förrän nära kl tolv på natten. Och han som är så trött på kvällen... Hoppas han inte var så lätt irriterad som han brukar vara för då fick de ingen rolig resa hem.
Vi däremot var ju på julbordet och såg julkonserten med Peter Jöback. Alla tyckte att han var SÅ förtjusande och sjöng SÅ bra, alla utom jag... Ja, ja, jag betalade inte iaf. Efter julbordet var det efterfest i VIPloungen och det var trevligt, jag pratade länge med min gamla granne Sofia som bodde i huset mitt emot mig när jag var liten. Nu bor hon på området brevid oss. Vi kallades LillSofia(jag) och StorSofia(hon)... Onödigt vetande...
Idag har jag verkligen bara slappat, jag trodde att jag skulle vara lite bakis men det slapp jag som tur var. Mats hade match på morgonen och stack tidigt, jag vaknade när han gick upp och, mot alla odds, somnade inte om!! Sedan har jag tillbringat större delen av dagen i soffa och framför datorn. Jag har försökt få igång det nya ftp-programmet på den lilla datorn och nu sent i kväll lyckades det! Så nu har jag äntligen påbörjat uppdateringarna... Men det är så mkt jag borde göra klart, det kanske kommer när jag har programmet på rätt dator...
Måndag o tisdag har jag vigt till städning. Det är bara att hoppas att jag är betydligt piggare än idag om jag ska orka med det.
CYA!!

Inga kommentarer: