söndag 20 juli 2008

Grått och trist...

Jobbar som vanligt... Jag tycker inte jag gjort annat sista tiden. Har väldigt dåligt samvete för Fredrik som jag känner att jag inte har den tid för som jag borde. Ja, ja, det blir väl bättre.

I natt drömde jag världens konstigaste dröm. Jag drömde att jag blev jagad av en typ i helikopter ( som flög ljudlöst och utan vinddrag) som sköt efter mig och hundarna, han var visst arg på Mats för att han hade tagit uppdraget att träna grabbarna i Färjestad. Mats fattade inte hur allvarligt det var, inget förutom jag förstod det. Alla var hur lugna som helst och utsatte sig för fara, t.o.m. hundarna reagerade inte trots kulorna ven kring dem när de var ute och rastades. Den var en väldigt stressande dröm men jag har inte en aning om vad den egentligen betydde. Jag kände mig frustrerad men inte rädd för mitt liv. Mesta frustrationen var att ingen förstod allvaret och trodde på vad jag sa. Varken familjen eller pressen, som tydligen hade intervjuat Mats, förstod allvaret i det hela.

Ja, så kan det bli i drömmarnas värld. Är det någon som har nåt förslag på vad det kan betyda? Lite nyfiken är jag ju dock.

Nu ska jag strax hem och greja (troligen blir det inget greja idag för jag är trött och sliten och tänker nog ägna tid åt Fredrik)
Sätt er och läs en bra bok nu i regnrusket så ses vi framöver...

Inga kommentarer: