torsdag 19 januari 2012

Skönt att det börjar bli mer ordning...

Igår fick jag min dagbädd från Ikea. De skulle komma mellan 9-15, och jag trodde att med min tur så så kommer de kl 15.15... men de gjorde de inte!! De kom faktiskt kl 9!!! Kände helt underbart! Så 3 timmar framåt monterade jag en säng där d står klart o tydligt att man ska vara två när man monterar. Hur löser man det när man är ensam? Det är ju inte så att ringer runt alla vänner o frågar om de har en halv dag att lägga på att hjälpa mig...nä de har allt fullt upp utan att behöva dras med mina problem med. Jag fixade det iaf, det är det viktigaste!
Sen hade jag ett långt mycket trevligt samtal med en gammal vän, alltid kul! Blev lite (mycket) smickrad oxå :P
Sen blev det jobb med en av mina favoritvikarier och vi har verkligen haft en skitkul natt, lite patienter o massa bus. Började mitt arbetspass med ett medarbetarsamtal, bara positiv respons fick jag! Trivs så grymt bra på mitt jobb!!
Hittade ett gångband (långsammare motsvarighet till löpband) på 5e våningen som vi invigde, stackars Fredrik var helt slut efter bara några minuter. Kommer bli sååå bra när jag får tråkigt på jobbet framöver, guuud så jag ska traska :-D
Äntligen har jag dessutom övertalat Fredrik på jobbet att hänga med på takida! Fan det kommer bli störtskönt!!
Nu är jag på g igen, längtar till fredag och min resa till Marina, spa på sönd o hemresa månd. Kommer bli sååå bra!
Ikväll blir det iaf träning, kanske får kg ett trevligt telefonsamtal till..man vet aldrig...
Ha det skönast!!

Inga kommentarer: