onsdag 25 januari 2012

Min vardag...

Åter till vardagen då... När jag kom hem i måndags så försökte jag sova lite eftersom jag skulle jobba natt. Jag lyckades sova i max 5 minuter, vaknade av ett ljud och sen var det kört. Det var bara att gå upp och försöka få lite städat. Lite senare på em fick jag ett fika besök, väldigt trevligt måste jag säga :-)
Innan jobbet blev det ett pass gymix m pilates. Det blev en helt underbar träning där jag verkligen tog ut mig. Så skönt när allt funkar på träningen!
På tisd morgon var jag fullkomligt slut och naturligtvis var Rasmus tvungen att gräla med mig. Tror barnen känner på sig när det är minst lämpligt att ge sig på och gräla med mig och slår till då. Men till slut kom de iväg till skolan och jag störtade i säng. Blev dock inte så många timmar sömn, hade ett mkt viktigt möte på em som jag var tvungen att gå på.
Senare på kvällen blev det ett pass boxercise innan jobbet. Även denna träning blev grymt lyckad. Tog i så jag blev spyfärdig, skakade i kroppen en lång stund efteråt.
Snart är arbetspasset över och jag ska få va ledig 3 nätter, sååå gött!! Längtar så efter att gå ut på fredag, senaste skivan m Takida är helt underbar!!
Nu ska jag räkna ner innan jag äntligen får dyka ner i sängen, tänk om man hade en helt underbar man som väntade där hemma, värmt sängen åt mig...Ja tyvärr så gör det inte det, får allt lösa allt själv och bita ihop när jag känner mig ensam och övergiven.
Kramar på er!

Inga kommentarer: