söndag 29 januari 2012

En helt underbar kväll, live-konsert m Takida!

Vilken dag/kväll/natt! Började med att jag försov mig och kom inte upp förrän kl 12. Var tvungen att stressa iväg till bergvik för att inhandla kvällens outfit. Hatar normalt att handla kläder men hittade sååå mkt snyggt och det var ju hur mkt rea som helst! Köpte lite olika men valet för kvällen blev en klassisk den "lilla korta", en svart tight klänning, en genomskinlig skjorta över, riktiga highheels. Är sååå nöjd över mitt val. Kom inte hem förrän alldeles för sent, så jag stressade in i duschen, blev hämtat av Tony hem till Marias mamma där jag fixade resten. Vi åkte sen till Roger där förfesten var, fick åka därifrån för tidigt men vad gjorde det...NU VAR DET DAGS FÖR TAKIDA LIVE!!
Väl inne på Nöjesfabriken så tappade jag såklart bort mina vänner ganska på en gång, konserten började och vart stod jag innan första låten var slut?! Jo längst fram såklart! De var helt underbara, gjorde ett riktigt bra live-framträdande :-)
När showen var slut så springer jag på den ena kompisen efter den andra, nya och gamla. Kan inte bli bättre!! Vi festade en bra stund med några av medlemmarna ur Takida, fick mitt dekolletage signat av dem och fotad med dem såklart! Och den snyggaste i bandet, han var helt ok :-)
Fick skjuts hem, slapp sova hos mina föräldrar. Kom hem till mina underbara ungar.
Dagen efter var jag sliten såklart men i helt ok skick ändå! Blev en dagenefter-pizza ;-) sen iväg till jobbet.
En händelserik natt men guuud så trött jag var!
Nu väntar jag på att kl ska bli sju så jag får åka hem...

Inga kommentarer: