söndag 15 januari 2012

En tanke innan sömnen kommer...

Just nu önskar jag att skulle träffa en man som blev en god manlig förebild för mina barn..visade dem hur en bra välfungerande man och pappa är/uppför sig. Någon som det verkligen fungerar med, som inte har en massa skit med sig, inget missbruk, sjuka idéer, dåligt och/eller våldsamt beteende. Någon som kan ha kul med dem på grabbars vis. Kan inte denna person bara komma och ringa på? Det gör inget om den inte tycker om mig, jag kan iaf erbjuda mat o logi... Känner ni någon sån man så skicka honom till mig! Är så ledsen för mina barns skull, kämpar så hårt för att de ska få en så bra tillvaro som möjligt men kan aldrig ersätta en pappa hur mycket jag än försöker. Det är skitsamma vad jag behöver så länge barnen får vad de vill ha/behöver... Har nog eg gett upp hoppet för egen del, är helt fokuserad på barnen och deras framtid.
Sen är jag ju så glad över min pappa, han är helt underbar, ställer upp så mkt för grabbarna. Finns alltid där! Ja mamma är helt fantastisk oxå, tack vare henne så fungerar faktiskt mitt liv i dag... Älskar dem båda så mycket och är grymt tacksam för att de finns och är just mina föräldrar!! <3
Nej, dags att fundera på sömn igen!!

Inga kommentarer: