fredag 20 januari 2012

Äntligen helg!

Om ett par timmar bär det av hemåt för att äntligen få sova. Är helt gruvligt trött efter att bara ha sovit 16 timmar de senaste 4 dygnen.
Fick lite oväntat besök igår, sååå uppskattat! Inte varje dag man får så fint besök, önskar att det kunde vara lite oftare...tyvärr innebar det att jag inte sov alls lika länge som jag tänkt mig. Men helt klart värt det!
Har i natt suttit och funderat lite kring min träning, skrev lite i träningsbloggen vilket inte inträffar mer än någon gång per år. Ska försöka göra det lite oftare i år tänkte jag, bra att ha lite koll på hur allt går och hur man mår. Den 14e januari har jag tränat med Träningsverkstan i två år, helt sanslöst vad fort tiden går! Är sååå tacksam för att Linda tjatade med mig, det har verkligen förändrat mitt liv massor. Hon har betytt grymt mycket för mig under dessa år, både när vi tränat och bara umgåtts.
Men med detta innebär det att jag har varit singel i snart två år. Jag sa till honom att han var tvungen att flytta i mars -10, mitt allra bästa beslut. Han flyttade iofs inte förrän 14 juni -10 men fr.o.m. mars så levde vi separata liv. Har gjort många stora förändringar i mitt liv efter det men har inte mått så bra under hela mitt liv som jag gör nu.
Jag lever ensam med mina barn, i ett hus jag älskar, har ett jobb som är helt underbart och tjänar helt ok. Det är klart att jag vill träffa någon att dela mitt liv med, som kan förgylla min vardag och ge mig det där extra på helgen. Men man kan ju inte få allt. Visst är det många gånger ensamt vissa nätter men det är bara att bita ihop för dagarna är allt annat än ensamma.
Ja nu är det snart dags att sluta, åka hem och sova, ha det bra!

Inga kommentarer: