måndag 23 januari 2012

Kortsemestern över för denna gång!

Att sammanfatta gårdagens spa-vistelse är inte helt enkelt. Enklast beskriven iaf, underbart!!
När vi kom dit fick vi en fika m massa nybakat och annat snask. Vi fick välja 5 produkter att använda under vistelsen, jag valde kroppskrubb, kroppslotion, ansiktsmjölk, ansiktsskrubb och ansiktsmask. Vi badade i aromatiserade varma pooler, badade ångbastu och allmänt njöt under nästan 4 timmar. Sen gjorde vi oss klara för middagen, en 3-rätter. Förrätt: älgytterfile med massa gott grönt till. Varmrätt: ryggfile av sej på kålbädd och hummerpotatismos m grönsaker och goda såser till. Efterrätt: crème bryle m citronsorbe eller äppeltartar m slånbär i smörkola och pistagecreme.
När vi väl kom hem till marina var jag helt slut men guuud så nöjd jag var! Vi tog ett glas vin men sen somnade jag bort från allt...
I morse var det bara att ta tag i allt och tillbaka till verkligheten...
Längtar redan till fredag bär jag ska till nöjesfabriken och kolla på Takida!!

Inga kommentarer: