söndag 7 december 2008

En helt underbar helg!!

Jag har haft en helt underbar helg. Snön har kommit och jag passade på i fredags att få lite skidträning. Jag åkte på SISU och där får man inte ha hundar i spåret så det blev en massa konditions-och teknikträning för egen del. 4,3 km blev det iaf, ganska bra för första turen för säsongen. Rasmus följde med och han körde 1,8 km. Väldigt duktig var han, tycker jag.
I går blev det säsongens första slädtur. Jag åkte upp till Horrsjön och tog en sväng på nästan 18 km. Det tog ca 1,5 timme så jag är väldigt nöjd. Hundarna jobbade hur bra som helst och snön gnistrade och jag kan inte ha varit mer nöjd. Jag riktigt glödde när jag kom tillbaka, jag önskade jag kunde vara ute hur länge som helst.
Det blir en tur till ikväll uppe på Horrsjön, det gäller att passa på när det går.
I helgen var det annars planerat att plugga och städa i helgen, ja det lär ju inte springa bort direkt, jag får ta det nu i veckan...
Ha det gott så...

Inga kommentarer: