måndag 8 december 2008

Allt följer inte det schema jag bestämt!?

Jag hade planerat en eftermiddag med några timmars pluggande och en avslutning med hundkörning på Horrsjön... Verkligheten ville inte ha det så--> Det blev att jag fick åka o hämta Fredrik på skolan för att sedan skjutsa honom till vårdcentralen. Han hade blivit sparkad av en elev på skolan så ena fingret svullnade, blev blått oh han hade väldigt ont.
Vi fick sitta o vänta på VC i en timme innan det fanns ngn som hade tid med oss. Sedan fick vi åka in till stan och röntga fingret... Röngten visade ingen skelettskada som tur var. Men eftermiddagen och kvällen blev inte alls som jag hade tänkt! Saker händer hela tiden, det är nästan omöjligt att planera saker för nästan alltid händer något som kommer ivägen eller stör på andra sätt. Livet går vidare.
Jag får köra hund i morgon istället, och springa/åka skidor, och köpa present till Maths, och städa, och plugga inför tentan på lördag, och... Tur att man inte alls är tidsoptimist!
CYA!

2 kommentarer:

Tjej 87 sa...

vilken tur att det inte var någon skelettskada! =) du ska se att det hinns med det mesta innan man dör ;) ses!

Anonym sa...

Tur att det inte var nån skelettskada! Klart jag tar med lite pepparkakor och lussebullar! Köpte en påse Non-stop till så det skulle räcka... Lite glasyr fick det bli oxå! Ha det gött!