onsdag 23 januari 2013

Inte den bästa starten men...

Har nu jobbat klart de två första nätterna denna veckan o går in på de enda lediga två. Kom i säng sent eftersom jag hade en massa telefonsamtal som jag var tvungen att göra men vid 9.30 sov jag ändå.
Gick upp redan 14.30 för jag skulle till vårdcentralen kl 15 eftersom jag under en längre tid haft svåra sömnsvårigheter o dessutom enormt ont i axlar, skuldror o nacke. Helt olidbart kan jag lova. Mina armar o framförallt händerna domnar o känns som de ökar till dubbla storleken. Inget jag vill rekommendera, smärtan är enorm.
Vårdcentralen ja.... På väg ut ur dörren ringer telefonen o en sjuksköterska från vårdcentralen ringer återbud på min tid, 10 min innan jag ska vara där! *suck* Känns helt hopplöst, jag som har så mkt att hinna med o har inte tid att ha ont!
Tänk att en sån liten sak kan få en ur balans! Jag borde ju vara glad o utnyttja tiden till lite effektiva saker men hus nu känns det hopplöst. Borde nog eg slänga ut valparna någon timme i hundgårdar så de får rusa av sig en massa...
Jaja, vila en kortis till sen blir d att kavla upp ärmarna o få lite gjort!!
Förresten, Rasmus ska köra långa cykelvasan i sommar, han lät lite tveksam till att göra det ensam så nu har jag bestämt mig för att göra ett rejält försök att få tag på en startbiljett dit. Vet ni någon så hör av er!

Inga kommentarer: