söndag 13 januari 2013

Årets första blogginlägg

Ja 13 dgr in på året är iofs alldeles för sent att göra ett inlägg i bloggen men bättre sent än aldrig...
Har inte mått så super från strax innan jul o framåt. Är på bättrings väg däremot....
Tror att d är all stress m jobb, valpar, barn (tonåringar) samt alla förväntningar o krav som gjort denna dipp. Plus att allt blir ju knappast bättre att man inte sover bra... Jobbar mycket på sömnen men inget verkar funka. Svårt att somna o när jag väl somnar så vaknar jag hela tiden... Går inte en natt utan att jag vaknar 6-7 ggr! Är inte riktigt hållbart.
Iom förra helgen så har jag kommit igång och träna igen. Hade en rejäl dipp i det oxå samtidigt. Har endast tränat 1-2 ggr/vi dec...riktigt illa för mig! Blir inte bättre m att jag måste vara i kondis för halvvasan i slutet av feb. Och min kondis är allt annat än bra kan jag lova.
Har tagit tag i min kost oxå, vill ner 4-5 kg innan vasan, bara hoppas jag hinner det!
Någon som har tips eller frågor så hör gärna av er...

Inga kommentarer: