måndag 28 november 2011

Ny start...

Jag har under helgenfunderat lite och jo...det kan ju va rätt kul med en nystart på bloggen.
Nu är det ju 14 månader på dagen sedan senaste inläggen och mitt liv har verkligen tagit en annan vändning.
En snabb resumé av vad som hänt:
Som alla vet separerade jag mars -10, han flyttade juni -10. Reducerade antalet hundar under 2010/2011 till 2 st, Mani och Tyke. De andra fick nya hem. Jag har under året kämpat med jobb, hus ekonomi och ett inte alldeles perfekt mående. Har tränat mycket och all övrig tid gått till barnen och hemmet. Klarat att genomföra en Svensk Tjejklassiker, inte på några supertider men dock genomfört det. Har lyckats gå ner nästan 20 kg. Inte träffat någon ny och inte spec sugen på det heller, det gör alldeles för ont när det skiter sig. Fick fast jobb nov -10, natt på psykakuten, och trivs hur bra som helst. Jobbade massor hela sommaren, hoppade över semestern och sparade massa pengar så jag och barnen åkte med två vänner till Bulgarien i september, en helt underbar resa. Kanske får ni ett referat av det lite längre fram om intresset finns. Just nu så går mitt liv ut på jobb, barn, träning och hundarna. Så mkt mer hinns liksom inte.
Jag kommer framförallt skriva min blogg för mig själv, för att få skriva av mig lite, minnas hur jag kände vid en viss händelse och framörallt skriva om min träning och hur livet fungerar. Det kommer bli mycket träning och hundträning, kanske ganska tråkigt men jag tror det kommer bli viktigt för mig lite längre fram, vi får se.
Ha det nu bra så får vi se hur allting blir. Helst skule jag vilja ha någon som berättar för mig hur mitt liv ser ut om 2, 5 10 20 år... Vill inte vänta o se, vill veta NU!!
Puss och kram

Inga kommentarer: