torsdag 9 oktober 2008

...bara en massa strul och tråkigheter...

Ibland undrar man vad man håller på med, så fort det verkar ordna sig så kommer det sju gånger värre. När barnen(barnet) inte gör det man har tänkt sig(läs: gör allt det man inte vill) så bblir världen minst sagt upp och ner. Helst skulle man vilja ta ungen, stoppa den i en låda och låsa in den så ungen inte kommer ut förrän han är vuxen och ta bra beslut... Det är väldigt synd man inte kan göra det. Det skulle kännas så mycket bättre då och lindra den oro man känner hela tiden för att något hemskt ska hända och de ska hitta på något som förstör hela deras liv. Ja man kan ju inte sluta bry sig, då barkar det verkligen åt skogen. Nej jag ska ha koll på de små och kommer alltid att finnas där för dem.

Inatt sov jag ca en timme och har varit i skolan från 8.30-16.45 med en gnagande oro i magen. Hela dagen gick i hjärtats tecken och vi behandlade allt från angina pectoris till ateroskleros. Vi tog upp diuretika och digitalis, hur mycket som gick in men jag gjorde väldigt långa blinkningar ibland, typ på 30 sekunder... Hoppas föreläsaren inte såg det.

Jo, nu har jag äntligen fått en ny ruta till bilen. Vilken skillnad!! Nu är det slut på att se genom dimma, snacka om att en ny värld öppnade sig för mig. Nu ska jag bara fixa en ny backspegel och en extraljusramp så är min bil perfekt.

Nu ska jag iväg o handla, jag kan se vägen hela tiden numera, även om jag får möte!! Usch det lät inte bra...

Syns/hörs!!

Inga kommentarer: