fredag 24 oktober 2008

Att man vågar är helt otroligt

Idag har jag och Linda varit ute och kört med hundarna. Vi ville variera oss lite så vi tog trehjulingarna o körde på gamla Edebyvägen. Linda tog mina tikar så jag skulle slippa köra två ggr. Hon körde alltså 5spann med trehjulingen. Modigt måste jag säga. Och så blev det ju en incident. Alltså så var hon nere i tjurhagen med spannet för min grönländarvalp tyckte tjurarna såg trevliga ut och ville hälsa närmare... Helt otroligt att hon fixade alltihop. Gissa om jag hade dåligt samtvete över att ha släppt iväg henne med allihop... Ja hennes mod och kurage ska man inte förringa iaf. Allt gick iaf bra och när de väl kom bakom mig uppförde mina hundar sig. Helt otroligt att hon fixade det hela. En stor applåd till Linda!!
Det blev kanske 8 km idag och hanarna gick inte bra alls, jag vet inte vad det berodde på.
Tre av hundarna får blödande klor så jag måste försöka hitta på någon lösning för det, jag har en ide och om det fungerar så ska jag berätta om den. Är det någon som har ett eller flera förslag så är det välkommet.
Hej så länge!

Inga kommentarer: