onsdag 29 juli 2009

Det bara regnar...

Ja, denna sommar har verkligen regnat bort.
I helgen var vi i Ransäter på utställning och det regnade från 10.30 tills vi var klara vid 17.15. Jag var så trött och blöt när jag åkte hem att det enda jag kunde tänka på var en varm dusch och sedan i säng. Allt gick väldigt bra och jag är så nöjd över resultatet. Kolla på www.svartisens.se för fullständigt resultat. Flera valpköpare kom och visade sina hundar med lite blandat resultat men det var så roligt att träffas. Tack alla för att ni kom!
Väl hemma fick jagf sova 2 timmar innan det var dags att åka och jobba igen, jag hade jobbat natten innan och jobbade natten efter. Trots sömnbristen så gick det väldigt bra.
Måndags var jag ledig och tog en långpromenad med Mats, tanken var att vi skulle springa men orken och motivationen tröt så vi gick ist. Bättre än inget. Ca 7 km blev det iaf. Jag har så dåligt samvete över att inte ha sprungit något de senaste veckorna men motivationen och orken har bara inte funnits där.
Idag fick jag ändå tummen ur och sprang (utan hundarna) 5 km. Hade jag känt att jag haft bättre med tid så hade jag nog tagit ett varv på 2,5an till så jag kom upp i 7,5 km iaf men det får bli till fredagen, det viktigaste är ändå att jag springer.
Nu måste jag jobba lite, vi syns/hörs.

Inga kommentarer: