torsdag 7 februari 2013

Vissa dagar är liksom orken slut..

Vissa dagar känns d som batteriet kroppen måste ha är tomt. Idag är en sån dag, d är tom jobbigt att andas...
Ska iaf ta d lugnt idag. Har en del "måsten" som städning, tvätt, handla o möte. Jag har satt upp några delmål under dagen för att inte hamna i soffan o bara bli sittandes... Dessa ser ut så här idag: när kl blir 10 så ska jag vara klar m mitt sovrum, dammsuga, bädda rent o skurat golv, tvätten ska vara vikt och den våta tvätten hängd, diskmaskin ska vara ur o i plockad. D är d minsta kravet. Sen får jag se om jag kommit igång o orkar mig iväg för lite skidåkning. På eftermiddagen så får jag besök vid 14-14.30 så innan dess ska valprummet vara städat, golvet i köket fixat o hallen undanplockad. Klarar jag alla dessa mål så kan jag inte vara annat än nöjd...
Nej, slut på pausen o sätt igång latmaske!!

Inga kommentarer: