måndag 11 februari 2013

15 dagar kvar o paniken börjar komma...

Insåg precis att nu är det bara 15 dgr kvar tills halvvasan o jag får lite panik bara av att tänka på det. Logiskt sett borde det verkligen inte vara några problem för jag är grymt mkt bättre tränad i år än tidigare år men det är verkligen 15km längre än tidigare oxå...
Förra året körde jag tjejvasan och då hade jag bara kört 14 km på skidor innan. I år blir det halvvasan 45km och hittills kört 12 mil och hoppas på att komma upp till 20 mil innan d är dags...tänkte d inte borde vara någon omöjlighet :-/ vi får väl se...
Linda tycker att det inte kommer bli något problem med att köra vasan och om vi inte är helt i kondis så kör vi på ren vilja...bara hon har lite vilja att låna ut när min tryter.
Jaja, bara man får den gjord. Jag kommer ha ont i magen ända tills det är över, det kan jag lova! Hoppas pappa har möjlighet att ta ledigt och följa med som support, d vore verkligen inte fel! Skulle lugna mig enormt!

Inga kommentarer: