söndag 17 februari 2013

En underbar helg snart över...

Har haft en helt underbar helg. Mysfredag m Peter (film o god mat), tränat m Linda lördag sen efter det tjejfest hos Annika god mat o underbart umgänge samt sällskapsspel). Söndag har jag bara latat mig, blev ett rejält träningspass på gymmet men annars har d inte varit många knop. Vaknade kl ett så jag var väl i enormt behov av sömn gissar jag...
I morgon väntar en jobbig arbetsvecka, måste dessutom ladda inför vasan, har haft ont i ena höften sedan i fredags så d blev ingen skidåkning i helgen som planerat. Men är bättre idag så jag hoppas på iaf två eller tre pass nu i veckan. Få se hur mkt jag orkar med...
Jaja, ska nog ta en mkt tidig kväll idag. Behöver nog energin till allt jag ska hinna med under veckan.
Måste bara få skryta lite om veckans gym-träning. Har tagit flera rekord i vikt o antal reps under veckan. I bänkpress, dips, latsdrag, axelpress och under mitt bodypump-pass (ökade vikten på stången från 13kg till 16kg!!!)! Det ni!! Sånt ger mig en så mkt mer motivation o energi!

Inga kommentarer: