söndag 10 februari 2013

Inte på topp igen!

Är nog en jävligt tråkig bloggare... Blir mest inlägg när livet inte är på topp eller när allt är lite bättre än bäst. Ni som inte känner mig tror säkert jag är bipolär eller nåt men sanningen är att när livet går sin gilla gång så är jag bara nöjd o har inga behov av att skriva o dela med mig.
Idag är d mindre bra. Är sliten o trött, ena benet värker o min rygg ska vi inte prata om. Längtar efter att få lite hjälp o stöttning m saker, att ibl känna att allt inte hänger på mig o få bli överraskad med att slippa laga mat, städa eller nåt sånt. Bara få lite guldkant på tillvaron o att inte mitt liv går ut på att ge alla andra det...
Ja jag vet att jag är gnällig nu. Ska bara gnälla ur mig lite så går allt över sen. Vissa saker är bara så sen blir det bra igen. O jag vet att när mitt arbetspass är över i mrg bitti o jag fått sova lite till så är jag på g igen! Ska bara stå ut en ca 13 timmar...
Nä en näve diklofenak o en promis m Mani så blir d jobbet!

Inga kommentarer: