torsdag 21 februari 2013

Sliten

Just nu är jag trött o sliten, lite allmänt nere kanske... Behöver få VILA men halvvasan närmar sig o jag har den värsta panik man kan tänka sig inför den här... Insåg att för att slippa slita ihjäl mig inför den så var jag bara tvungen att skaffa nya skidor för mina fungerar inte alls. Jag sliter av vallan efter bara några kilometer o får staka i nerförbackarna?! De är för mjuka alltså. Vet inte varför de funkat tidigare eller så är d jag som fått en annan teknik så jag kräver mer av mina skidor. Iaf har jag beställt nya och hoppas de kommer innan fredag, det är inte alls säkert dock! Rätt grym panik ang d här nu, vet inte hur allt ska gå. Måste börja ladda o vila inför vasan men ligger back m så mkt att jag inte förstår hur d ska gå till...
Dessutom, eftersom jag känner mig sliten så reagerar jag känslomässigt på saker som jag normalt sett skulle skita i o det tär oxå på mig.
Nä nu ska jag försöka sova en stund till. Med betoning på försöka...

Inga kommentarer: