måndag 1 oktober 2012

Mål och motivation!

Idag blev det bestämt!!
2013 ska det bli halvklassikern som jag ska genomföra, dessutom ska jag förhoppningsvis göra cykelvasan 45 km och solstaloppet...
Är det någon som har lust att hänga på så hör gärna av er så snart som möjligt, senast sista oktober då vi ska anmäla oss eftersom sen blir det dyrare. Som det verkar nu blir vi minst tre st, av båda könen. ska bli helt underbart kul!!
Halvklassikern innebär:
Vasaloppet 45 km den 26 feb 2013
Vätternrundan 150 km den 9 juni 2013
Vansbrosimmet 1500 m den 5 juli 2013
Lidingöloppet 15 km den 29 september 2013

Så nu ska jag vässa konditionen rejält och försöka bli lite mer motiverad att kämpa. Min träningsmotivation är bra men har absolut inte haft någon motivation att träna inför något speciellt. Det här är nog precis vad jasg behöver misstänker jag.

Kämpar som bara den för att få maten att fungera just nu. Kan säga att d lätt funkar bättre än för några veckor sen men det är fortfarande inte bra. Nu kan det bli alldeles för många knäckemackor, det är så lättvindigt m en knäckemacka, kokt ägg o en kopp te... men jag är på god väg iaf!

Idag hade jag en sååå grymt bra räning på gymmet först, körde koncentrerat biceps tills jag var helt slut. Sen gick jag direkt till Träningsverkstan och körde ett pass Gymix, sååå go träning! Var helt slut i rygg, höfter, knän och mage efteråt. Körde lite nytt så det motiverade nog ännu mer!
Är så taggad för träningen den här veckan, längtar redan tills i morgon!

Inga kommentarer: