onsdag 22 april 2009

...på väg till det normala igen...

Igår var första dagen på praktiken och jag fick verkligen börja med sånt som missat på de andra praktikerna, jag satte PVK, jag bytte kranar på en CVK, jag bytte kranar på en port-a-cath. Perfekt!
Idag fortsatte det i samma anda och jag var med på en lumbal punktion, inte illa det heller!
Väl hemma igen skulle jag köra Rasmus till träningen och då passade jag på att träna, IGEN!, trots att jag hade träningsvärk från i måndags. Men den försvann raskt och jag sprang ca 5 km, gick inte alls mkt, kanske 2-300 meter totalt.
Valparna växer så det knakar och idag är de precis 7 veckor! I mrg ska jag bada oputsa till dem och försöka ta lite kort och bestämma mig vilka jag ska behålla och vilken valp som ska vart. Inte helt lätt...
Nu ska jag försöka komma isäng i tid, måste plocka i och ur diskmaskin först bara...
Undrar när gubben kommer in från garaget? Undrar om han har en säng där oxå, det måste han nästan ha för han är det nästan jämt, lr ja, iaf när han är hemma...
KRAM!

Inga kommentarer: