måndag 13 april 2009

Länge sedan nu...

Ja, som sagt har det varit länge sedan jag skrivit och det beror mest på att det har hänt mer än jag eg klarar av. Man vet inte hur man reagerar förrän det händer brukar man säga... Det värsta som har hänt är inget som man skriver så här men för att säga något så är det helt chockande hur allt kan bli, inte direkt så som jag har tänkt mig.
Ja, ja, lite har det iaf hänt som jag kan berätta om. Jag har gjort färdig mina två första praktikplatser (kirurg-placering och vårdcentral-placering) och har startat på den tredje (psyk) och detta har gått bra. Jag ligger efter i skolarbetet men jag räknar med att komma ikapp snarast. jag ska ligga i lite extra framöver. Bilen har gått sönder och jag har fått laga den, kostar minst 2500 kr. Detta gör att jag inte kommer iväg på säsongsavslutningen i Johnsgård. Tråkigt men så lever verkligeheten. Pengarna räcker bara inte...
Valparna växer så det knakar och de är helt underbara. Alla är väldigt fina och lovande. På onsdag är de redan 6 veckor... Jag fattar inte var tiden har tagit vägen.
Under påskhelgen har vi varit i Mora, i stugan och njutit. Slalom i Grönklitt, tur till björnparken, Mora badhus m.m. Massa aktiviteter... Eller ja, jag åker inte slalom så jag körde skidor med hundarna istället. Trögt, blött före men gud så skönt att vara ute, bara för att det är skönt och inte för att träna inför något eller tävla. Bara slippa pressen lite. Hela den här terminen har bara varit för mycket, jag har varit sjuk flera gånger, vilket jag aldrig är, alla saker som gått fel eller bara blivit helt fel som jag absolut inte kunnat tänka mig ha kunnat gå så fel.
Ja, ja, i mrg hoppas jag på att jag kommer in med lite bilder från björnparken och nya kort på valparna.
Kram på er allihop!

1 kommentar:

Tjej 87 sa...

Förstått att det varit mycket nu när du inte uppdaterat! Hoppas allt är så väl det ändå kan vara med dig o de dina! Får väl se om du stöter på Marie nått i dagarna, vi funderar på o våldsgästa o titta på puppies vi. Men det spörs. Ha det fint! SAKNAR DIG! Puss o kram!