onsdag 11 juni 2008

i all röra igen...

Sovit lite i natt igen. Somnade inte förrän vid 3-4 och skulle in till stan direkt på morgonen till Rasmus med grejor som ha på friluftsdagen.
Handlade lite och när jag kommer hem så har hundarna hittat mitt renskinn och slitit det i stycken. Päls överallt. Precis som jag inte har annat att göra*suck*.
Håller på att leta en domare till klubbens träff i september men som vanligt är vi ute i sista stund så de flesta kan inte*dubbelsuck*. Men, men, jag får ringa fler i kväll, någon måste ju kunna tycker jag...
Måste bada hund inför helgen och jag absolut ingen lust... Undrar om Fredrik är mutbar för det*hmm*.
Något roligt som har hänt iaf: Maths har blivit erbjuden (och tackat ja) att träna ett ungdomslag i Färjestad, det är världens chans för honom eftersom ha vill ha detta till yrke. Jag håller tummarna. FIF var inte överlyckliga men de förstod vilken chans detta var för honom.
Nu är det snart dags för barnens sommarlov, då är det slut på kvällar med lugn och ro. De kommer ju ite vilja lägga sig tidigt för att jag ska upp och jobba.
Nej nu måste jag sätta igång med städningen, ingen annan kommer ju ta den åt mig, ha det.

Inga kommentarer: