söndag 17 juni 2012

Vissa dagar

Vissa dagar är bara så där bra även om d händer mindre bra saker. Så var gårdagen, jag gjorde ett avslut vilket i sig inte var helt upplyftande men själva avslutet blev mkt bättre än jag kunnat tänka mig, jag är så stolt över mig sj och inser att jag kommit såå mkt längre på min inre livsresa än jag trodde. Till råga på allt så känner jag mig så glad och nöjd över hur mitt liv ser ut. Jag förstår inte hur det kommer sig att allt fallit så bra på plats. Mina underbara barn som har blivit helt gudomliga, de har verkligen utvecklats till två enormt duktiga fantastiska individer men framtidstro, ambitioner och visioner. Det sköter sig långt bättre än jag någonsin kunnat hoppats på, speciellt efter allt de upplevt! Bara det att Rasmus kom för någon vecka sedan och berättade vad han ville läsa till...advokat/jurist!! Jag trodde jag skulle sätta i halsen! Men vilken lycka, han verkligen tänker på sin framtid!
Veckan innan kom Fredrik och sa till mig:"- Mamma, jag har verkligen flyt just nu, jag får jobba för Meter-film, ska göra flera fotojobb, har flera fotojobb på g, plus jobbet hos morfar!"
Guud, inget kan beskriva min lycka, mina älskade barn!!
Mår så gott just nu, svårt att beskriva men njuter verkligen, har underbara vänner som finns hos mig, öser såå mycket kärlek över mig, mår så grymt gott!
Sådana här dagar kvittar det eg om jag lever sj eller inte. Om jag hade någon vid min sida är endast lite xtra guldkant, mitt liv är ju underbart ändå!!
Jag har så enormt mkt att vara tacksam över, kan inte räkna upp allt, jag bär allt inom mig och njuter så länge det bara går!!

Inga kommentarer: