tisdag 5 juni 2012

Lite nöjd med mitt liv...

Jag är faktiskt lite nöjd med mitt liv. Så klart har min vardag de sedvanliga topparna och dalarna men finns ju saker som förgyller livet rejält...
Barnen är helt fantastiska, de ställer upp, sköter sig och är så måna om mig...kan inte bli bättre!
Börjar få upp glädjen igen när det gäller hundkörningen igen! När man har någon som peppar och bidrar till att det inte känns jobbigt så är det ju så mkt roligare! Plus att hundarna jobbar så grymt bra!
Jo...hemma börjar det bli lite generellt ordning, jag orkar hålla städningen uppe och trädgården är någorlunda, nu är det bara att muta ungarna att klippa gräset så är allt super! Ska få till grindar till hundgården så det är lite lättare att få besök och så mina bestar kan vara där ibl utan att rymma, sen är det målning av panel i köket, tapet i köket plus att någon lovade hjälpa mig att fixa upp ett staket runt trädgården så det är lättare att släppa ut hundarna.
Sen är ju det sommar även om värmen verkar utebli men nu gör det inte så mkt, det blir desto mer hundkörning och mindre gräsklippning så jag är ändå nöjd!
Nu är det dessutom bara drygt 2 veckor till semester, ja jag är nöjd! Livet är underbart!
Ps. Det finns en sak till som förgyller mitt liv men det kanske jag berättar om senare ;-) Ds.
Ha nu en underbar dag och njut medan det går! Hoppas det inte kommer bli lika långt mellan inläggen framöver, ska försöka mig på att se ut några mål att uppnå så jag får lite motivation :-)
Puss och kram!

Inga kommentarer: