måndag 11 juni 2012

Helgen över...åter till verkligheten!

Har haft en helt underbar helg. Fick d trevligaste besök man kan tänka sig på fredagen, vi var iväg och kollade på Gladiatorerna sen tog vi en promenad ner på stan, satte oss på en pub, tog en öl och kollade in folk. Lördagen gjorde vi lite sightseeing på byn, kollade in forsen o andra potentiella bra fiskeställen.
Väl ensam igen var d dags för nästa besök. Marie och Linda kom hem till mig för att vi sedan skulle åka ner på stan för en klassreunion för sjuksköterskeutbildningen. En mkt trevlig tillställning men det blev en tidig kväll. Jag var rätt sliten kan man säga.
Söndagen vaknade jag m ett skrik, var helt övertygad d var måndag och jag hade försovit mig till en utbildning m jobbet, ringer två arbetskamrater för att meddela att jag var försenad men de vaknade inte som tur var. Kom inte på mig själv förrän jag var halvvägs ut till bilen...*suck* Men sen fick jag iaf krypa ner i sängen igen, helt underbart!
På kvällen lyckas jag få nya biljetter till Gladiatorerna, den här gången precis vid poolen, jag och mamma var iväg. Verkligen skitkul!!
Nu är det måndag igen och idag är det utbildning, jag måste gå upp tidigt på morgonen...usch! Det positiva är dock att snart är det semester, bara 7 arbetspass kvar...
Kör lugnt!

Inga kommentarer: