måndag 6 februari 2012

Vissa dagar innehåller lixom lite för mkt av allt!

Vad kan man säga?! Igår var en sån dag... Snickar'n hjälpte mig att sätta fast mina lister på bänkskivan i köket. Han gav mig massor av tips inför kommande renovering, vill så mkt, tiden o pengarna räcker till så lite 😔
När han var klar städade jag upp i köket o av någon underlig anledning missade jag att en kopp m några droppar (jag lovar, det var inte mer!!) handdiskmedel hamnade i diskmaskin som svämmade över och gick sönder såklart... O jag verkligen hatar att handdiska!! Inget att göra åt utom att ringa pappa o be honom hjälpa mig koppla ur den...
Ist för att gräva ner mig för detta åkte jag till ishallen i Färjestad där jag kollade på min brorsdotter skulle spela ishockey, mycket bättre än att grina över en maskin.
När jag kom hem så fixade pappa loss maskinen, mamma ringde på lite nya (begagnade) maskiner och jag fick faktiskt tag på en riktigt fräsch en för riktigt billig peng.
Pappa hjälpte mig även att koppla bort min trasiga duschkabin som jag inte använder. En stor lättnad kan jag säga!!
På kvällen kom Kicki o käkade kvällsmat, vi hade det väldigt trevligt 😃
Men i min skalle spinner massa tankar hela tiden, om framtiden, om jag någonsin kommer finna någon som tycker om mig, om vad som kommer hända?! Jag mår väldigt bra just nu, trivs m det mesta, lite ensam ibl men inte så farligt, tycker att jag inte mått så här bra någonsin men tycker inte om att inte veta vad som händer i framtiden. Vill gärna kunna planera, kan jag iofs nu oxå, usch vet att d är mitt kontrollbehov som talar o längtan efter att känna mig spec för någon...
Nä nu ska jag sova en timme så jag orkar sova i natt...

Inga kommentarer: