måndag 22 juni 2009

Oooo... Jag är bara sååå duktig :)

Då har jag tränat igen. Idag blev det "bara" 5 km, det var varmt o jag skulle ju iväg och jobba så jag hade inte så stort val heller för den delen. Det var ca 21 grader och jag hade bara med Mani för jag var orolig för hur hundarna skulle klara värmen.
Det visade sig inte vara några problem. Mani klarade värmen bättre än mig. Jag var mycket varmare än vad han var och han behövde knappt vatten efteråt medan jag drack dubbelt mot annars.
Ja, ja. Bra gick det iaf. Jag är väldigt nöjd, när jag har räknat ihop mina kilometer så är jag faktiskt uppe i 44,6 km denna månad och mitt mål är 60 km och det lär jag klara med god marginal.
Idag var den första riktiga sommardagen och det var alldeles underbart, jag var iväg till gymmet en kortis med barnen för att sedan åka hem och vika all min tvätt, på altan. Jag vill ju vara ute när det går ju!
Just nu känner jag mig så energifylld och allt känns som det flyter väldigt bra. Skön omväxling mot alla motgångar som jag haft hittills.
Nej nu måste jag jobba lite så jag hinner att plugga lite oxå. Jag ska ju bara fixa dessa tentor som jag ligger efter med, det borde ju inte vara några problem för jag har ju 2 månader påmig.
Sov gott, nu ska jag jobba och slita lite ;P

Inga kommentarer: