onsdag 17 juni 2009

Lite snabb uppdatering...

Den här veckan har jag faktiskt fått lite gjort. Jag har lämnat in de sista grejerna som jag hade kvar att göra för att ha avklarat terminen i skolan. Hittat och köpt en begagnad duschkabin. Jobbat och gått kurs. Samt sprungit. Med handen på hjärtat så gick det verkligen inte nåt bra när jag sprang, MEN det tar jag igen i dag. Jag ska verkligen försöka göra en riktig bra träning och komma upp lite i distans. Mats ska ta med Geisha så ska jag bara ha med Mani och Tyke. Jag blir irriterad på Geisha för hon jobbar från mig och vill verkligen inte lyssna förrän jag blir väldigt arg och det tar så på energin som jag vill använda till att springa.
Efter springningen ska jag laga mat lite snabbt och sen ska jag jobba. Det kommer verkligen bli hur jobbigt som helst för jag har inte sovit något alls idag...
Ha en alldeles underbar kväll...
Jo förresten, jag har ju ÄNLIGEN köpt blommor till mina amplar... Bättre sent än aldrig!

Inga kommentarer: