tisdag 11 december 2012

Så sliten sista tiden...

Att vilja men sakna orken och motivationen att göra saker, de saker som man lyckas få gjort blir inte hälften så bra som man tänkt sig...ja det ger ju knappast mer ork. Just nu vet jag inte alls om det är brist på solljus, dåliga blodvärden eller brist på avbrott på vardagslunken som gör att jag känner mig så fruktansvärt sliten. Positivt är dock att söndagens träning med Peter gav rejäl träningsvärk. En riktigt bra träning alltså. Idag har jag iaf viljan att göra saker men misstänker att efter jag sovit idag på dagen så är jag lika seg o trött igen, får inget gjort... Inte helt enkelt när mitt vardagsliv är ordentligt turbulent oxå...alltid händer det nåt :-/
Nä nu måste jag hitta ett sätt att komma igång, finna en lösning på problemet.
Nu är snart det här arbetspasset över, rapporterar när jag finner sen magiska lösningen!!

Inga kommentarer: