torsdag 13 december 2012

Julen kommer?

Ja det kommer jag nog inte undan iaf...Julen kommer vare sig man vill det eller inte...
Fick sova riktigt bra igår, fick igen en hel del av min förlorade energi. Är inte helt återhämtad men i takt m att jag får ordning på mitt hem så kommer jag må bättre och bättre. Därför måste jag få skryta lite!
Idag tog jag sovmorgon, bestämde mig för att ha en riktig städdag men bara i den takt jag orkar o har lust med. Dvs jag pausar precis så ofta och länge som jag behöver/vill. Började städa vid nio och hittills har jag hunnit med mitt sovrum, toaletten, korridoren, gästrummet. Kvar är hallen, vardagsrummet, köket och tvättstugan. Hinner knappast allt idag men allt jag hinner är verkligen bonus! Är sååå nöjd för varenda grej jag gör, minsta lilla jag betar av är bättre än ingenting!
Nä nu är min "lunch-paus" över, kavlar upp ärmarna o tar itu m hall+vardagsrum!

Inga kommentarer: