fredag 9 november 2012

Det är svårt att förklara...

Känslan som man känner när man upptäcker vilka enorma framsteg man gör i träningen fast man tycker man inte tränat så mycket eller så fokuserat m just den övningen/muskelgruppen är obeskrivbar!!
Idag gjorde jag mitt första bodypump-pass (var med på ett för två veckor sen men hade så ont i ena axeln att jag fick avbryta) och trodde verkligen inte att jag var såpass stark och uthållig i musklerna som jag var! Inser att jag kan pressa mig enormt mkt mer när jag styrketränar än jag gjort hittills! Måste verkligen försöka ta i ännu mer än jag gör idag och försöka ta mig ur min bekvämlighetszon, fattar bara inte hur jag ska göra... Måste be Peter eller Linda hjälpa mig, få mig att pressa mig mer!!
Nu i natt, sex timmar efter bodypump -passet, så känner jag fortfarande i musklerna efter träningen...helt underbart!!
Blir vila i morgon sen kör jag två pass styrketräning lörd o sönd. Då jävlar ska jag verkligen pressa mig!!

Inga kommentarer: